Mustafa Atış, Diyarbakır’ın Dicle ilçesinde jandarma sorumluluk bölgesinde özverili çalışmalarıyla tanınan ekibe başarı belgesi verdi. Güvenlik ve kamu düzeninin sağlanması için mesai kavramı gözetmeksizin görev yapan jandarma personelinin özverili gayreti, ilçenin güvenliğini güçlendirdi.
İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Salih Yahya Koca’ya ve başarı gösteren diğer ekip arkadaşlarına takdirlerini ileten Kaymakam Atış, bu tür kutlama vesilelerinin toplumun güven duygusunu pekiştirdiğini ifade etti. “Kahraman jandarmamızın köklü geçmişi, disiplinli yaklaşımı ve üstün görev anlayışı milletimizin temel güvencelerinden biridir. Bu tür çalışmaların birlik ve beraberlik duygusunu pekiştirdiğini vurguladım.”
Etkinliğe katılanlar arasında kolluk kuvvetlerimizin özverili performansını öven kelimeler paylaşıldı ve jandarmanın ilçedeki varlığına vurgu yapıldı. Dicle Kaymakamı, çalışmalarından dolayı jandarma personellerini içtenlikle tebrik ederken, vatan uğruna şehit olanlar için Allah’tan rahmet, gaziler için sağlıklı ve hayırlı ömür diledi.
Toplantının sonunda, kahraman personelin başarıları bir kez daha tescil edildi ve ilerleyen dönemler için daimi başarılar dileğiyle kutlama sona erdi.
Yorumlar kapalı.