2025-2026 eğitim-öğretim yılının sonunda Diyarbakır’daki okullarda yüzlerle ifade edilen yüzlerce bin, karnelerini sevgiyle aldılar. 2 bin 251 okulda toplam 477 bin 237 öğrenci, karne sevincini yaşadı.
İl yöneticileri ve eğitim camiasının temsilcileri, minik öğrencileri bu özel günlerinde yalnız bırakmadı. Vali Yardımcısı Batuhan Taşgın ile İl Milli Eğitim Müdürü Salih Sadoğlu, sınıfları tek tek ziyaret ederek çocukların karnelerini ve hediyelerini doğrudan takdim etti.
Çocukların yüzlerindeki mutluluk, sınıf sıralarında da kendini gösterdi; heyecanla beklenen karne sevincini birlikte yaşadılar. Kent genelindeki tüm okullarda karneler, öğrencilerin gelecek için umut dolu adımlarını simgeledi.
Yorumlar kapalı.