Dostluk ve Dayanışma İçin Futbol Turnuvası Başladı: Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Birlikte Sahada

Dostluk ve dayanışma için futbol turnuvası başladı; sağlık ve sosyal hizmet emekçileri sahada bir araya geliyor, sevgi ve empatiyle mücadele ediyor.

featured

Diyarbakır’da geleneksel futbol turnuvası, sendika üyelerinin coşkusuyla açıldı. Organizasyonda, Hak-İş Konfederasyonu Diyarbakır İl Başkanı ve Öz Sağlık İş Sendikası Şube Başkanı olan Mehmet Aküzüm’ün katılımı dikkat çekti.

“Sağlık ve sosyal hizmet emekçileri arasında birlik, dayanışma ve dostluk ruhunu güçlendirmek amacıyla düzenlediğimiz bu turnuvada,” Aküzüm, turnuvanın açılışını büyük bir heyecanla gerçekleştirdiklerini söyledi. Saha dışında olduğu gibi saha içinde de dayanışma örnekleri sergilemenin önemine vurgu yapan konuşmacı, turnuvanın temel amacını sürdürülebilir bir birliktelik olarak vurguladı.

Katılımcı tüm ekipler için başarı dileklerini ileten Aküzüm, organizasyonun sağlık ve sosyal hizmet emekçileri arasındaki birlik ve beraberliği daha da güçlendirmesi temennisinde bulundu. “Birlikte daha güçlüyüz, birlikte daha güzeliz.” mesajını paylaşan konuşmacı, Fair-Play ruhuyla hareket edenlerin dostluğun kazanacağını belirtti.

Bu etkinliğin detaylarını İhlas Haber Ajansı (İHA) haberine dayandırarak aktardı.

Dostluk ve Dayanışma İçin Futbol Turnuvası Başladı: Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Birlikte Sahada

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Hepsi Diyarbakır ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!