Eskişehir’de düzenlenen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda 3 bin metre engelli branşında mücadele eden Elif Akçiçek, rakiplerini geride bırakarak altın madalyayı kazandı. Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu olan genç atlet, yarış boyunca gösterdiği üstün performansla şampiyonluğa ulaştı ve milli takım adına uluslararası arenaya katılma hakkını elde etti.
Şampiyonluk sonrası 11 Temmuz’da Romanya’da gerçekleşecek Balkan Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek olan Akçiçek, bu değerli görevi başarıyla sürdürmeyi hedefliyor. Romanya’da alacağı sonuçlarla ülkesini en iyi şekilde temsil etmek için çalışmalarını sürdürüyor.
Yorumlar kapalı.