Sinek Çayı’nda Piknik Sonrası Temizlik Hareketi: Çermik Belediyesi Çevreyi Koruyor

Sinek Çayı’nda piknikten sonra temizlik hareketiyle Çermik Belediyesi çevreyi koruyor; doğayı temiz tutmayı teşvik eden örnek bir dayanışma.

featured

Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, Sinek Çayı kıyısında piknik yapanların bıraktığı çöpleri topladı. Bölgedeki doğal alanı temiz tutmak amacıyla çalışan ekipler, ziyaretçilerin daha sağlıklı ve dinlenebilecekleri bir ortam sunmayı hedefliyor.

Çevre temizliğini üstlenen ekipler, ziyaretçilerden kullandıkları alanları temiz bir şekilde bırakmalarını ve doğaya zarar vermemelerini hatırlattı. Çevreye saygılı bir davranışın herkesin sorumluluğu olduğunun altını çizdiler.

Sinek Çayı’nda Piknik Sonrası Temizlik Hareketi: Çermik Belediyesi Çevreyi Koruyor

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Hepsi Diyarbakır ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!