Çermik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, Sinek Çayı kıyısında piknik yapanların bıraktığı çöpleri topladı. Bölgedeki doğal alanı temiz tutmak amacıyla çalışan ekipler, ziyaretçilerin daha sağlıklı ve dinlenebilecekleri bir ortam sunmayı hedefliyor.
Çevre temizliğini üstlenen ekipler, ziyaretçilerden kullandıkları alanları temiz bir şekilde bırakmalarını ve doğaya zarar vermemelerini hatırlattı. Çevreye saygılı bir davranışın herkesin sorumluluğu olduğunun altını çizdiler.
Yorumlar kapalı.